אישורי הגעה לאירוע ב-2022

25/03/2020 | זמן קריאה 5 דק׳
שתפו

למה אישורי הגעה יקלו עליכם בארגון האירוע?

הימים בהם בזבזנו ימים ביצירת קשר עם רשימת המוזמנים שלנו על מנת להבין אם בכוונתם להגיע לאירוע שלנו, חלפו. כיום, זוגות רבים נעזרים בשירות אישורי הגעה דיגיטליים, שחוסך להם זמן, כאב ראש והתעסקות. ארגון האירוע זו משימה מורכבת גם כך, אז אם אפשר להקל על עצמנו - למה לא בעצם? כל הסיבות כאן.

בין אם מדובר בחתונה, חינה, בר/בת מצווה וכמובן ברית/ה - ארגון האירוע היא משימה לא פשוטה בכלל. מעבר למציאת המקום, מציאת קייטרינג מוצלח ודי ג'יי שירים את הרחבה - נצטרך להבין מי בכלל מגיע לשמוח בשמחתנו.
במאמר הבא נסביר מהם אישורי הגעה דיגיטליים, ולמה הם יקלו על החיים שלנו בכל הנוגע לארגון האירוע המרגש, הקרב ובא.

 

מהם אישורי הגעה דיגיטליים?  כפי שציינו, עד היום היה נהוג ליצור קשר טלפוני עם רשימת המוזמנים שלנו - ולשאול אותם האם הם מגיעים לאירוע. לרוב, אירועים מלווים ברשימת מוזמנים די מכובדת, של מאות אנשים. דמיינו לעצמכם כמה זמן לוקח להתקשר ל-200 איש (במקרה הטוב) - התשובה לכך היא כמובן, המון זמן, וזה במידה וכל אחד מהרשימה ענה באותו הרגע, מה שלרוב לא כל כך סביר.
אישורי הגעה דיגיטליים נוצרו על מנת לחסוך מאיתנו את ההתעסקות המיותרת וכאב הראש הזה,
כל שתצטרכו לעשות הוא לרכוש את אישורי ההגעה שלנו - שמגיעים בצורה של לינק.
הלינק יכיל את סרטון ההזמנה הדיגיטלי שלכם (במידה ורכשתם אחד), קישור ל - Waze שינחה את האורחים איך להגיע לאירוע, ואת האפשרות עבור האורחים לאשר או לא לאשר הגעתם לאירוע.
אתם תקבלו טבלת אקסל מסודרת, שתתעדכן באופן אוטומטי בכל פעם שאחד מן האורחים יגיב בלינק. תוכלו לראות דוגמא ללינק כאן -
לחצו כאן .

את הלינק תוכלו לשלוח בעצמכם, או לרכוש את שירות הודעות ההפצה שלנו - ובכך תוכלו גם לחסוך מעצמכם את ההתעסקות של שליחת הלינק בעצמכם.

זמן יקר  ארגון האירוע יגבה מכם זמן התעסקות רב בלאו הכי. כפי שציינו קודם, רבים מתחילים לארגן את האירוע מספר חודשים לפני המועד, מכיוון שיש הרבה דברים שצריך לדאוג להם מראש -
קייטרינג טוב, די ג'יי מוצלח, אולם/גן אירועים, שמלת כלה, וזה רק על קצה המזלג.
אישורי הגעה דיגיטליים יעניקו לנו את האקסטרה זמן שכולנו צריכים, על מנת להשקיע בדברים שרק אנחנו נוכל לעשות בעצמנו לקראת האירוע.

למנוע את הבלבול אם נבחר להתעסק באישורי ההגעה בעצמנו, הסיכוי שיווצר בלבול גבוה יותר - שכן מדובר ברשימות מוזמנים של מאות אנשים, ולכן זו לא משימה שמתאימה לאדם אחד.
כמו שכולנו יודעים, כשמדובר במספרים - שתי זוגות ידיים תמיד יגבירו את הסיכוי שנתבלבל.
אישורי הגעה דיגיטליים מבוססים על מערכת אוטומטית וממוחשבת, שממספרת את כמות האורחים, מעדכנת את הטבלה באופן אוטומטי - כך שאף אורח לא ייפול בין הכיסאות, ואתם תקבלו את הכמות הסופית והמדויקת.

הגיע הזמן להתקדם אנו חיים בעידן בו רוב הדברים עברו למימד הדיגיטלי גם כך, אז למה שאישורי ההגעה לא יהיו דיגיטליים גם כן?
קיימים כל כך הרבה פתרונות דיגיטליים לכל כך הרבה משימות שהתרגלנו לבצע באופן ידני, אך העולם שאנו חיים בו היום מקל עלינו במשימות האלה יותר ויותר משנה לשנה.

מחיר בהתאם לתמורה שירות אישורי ההגעה שלנו, עולה בסך הכול - 69₪. ותקבלו במתנה מאיתנו כ-100 הודעות הפצה ב-SMS!
מדובר במחיר חד פעמי - ולא קיימת הגבלה על כמות המוזמנים שאליהם תוכלו לשלוח את הלינק, כלומר גם אם יש לכם רשימת מוזמנים שמונה 1000 אנשים, המחיר ישאר אותו המחיר בדיוק.

קל גם עבור האורחים הלינק לאישורי ההגעה, בנוי בצורה שמקלה על המשתמש בצורה האידיאלית - בסופו של דבר, מדובר בלחיצת כפתור בודדת, מגיע/ לא מגיע.
מעבר לעובדה שזה קל ונוח לשימוש, הלינק מרשים למראה ומעניק את כל המידע שצריך להעביר לאורח - סרטון הזמנה עם כל פרטי האירוע וקישור לאפליקציית ה - Waze שינחה אותם איך להגיע עד לדלת האולם.
לסיכום, אישורי ההגעה שלנו נועדו בסופו של דבר להקל על חיינו, משהו שכולנו יכולים ליהנות ממנו - במיוחד כשארגון האירוע כולו נמצא על כתפינו.

יש לכם שאלות לגביי הפוסט?
שלחו לנו הודעה 👇

תשאלו אותנו

כתבות נוספות

5 נק׳ חשובות ליום המיוחד

יש המון ארגונים משמעותיים במהלך יום החתונה שרוב תשומת הלב שלנו מרוכזת בהם; איפור ושיער, צילומים ועוד.. אספנו לכם רשימה של דברים..

הזמנות דיגיטליות או רגילה?

הטרנד שהתחיל כבוש את עולם האירועים הוא הזמנות דיגיטליות, בין אם מדובר בחתונה/ בר מצווה או כל אירוע אחר הביקוש לזה גדל ואם אתם..

הודעות הפצה לאורחים ב-SMS

שליחת הודעות הפצה ב-SMS איך עושים את זה נכון?