הזמנות דיגיטליות או רגילה?

25/03/2020 | זמן קריאה 5 דק׳
שתפו

הזמנות דיגיטליות מול הזמנות מסורתיות - האם הן רק טרנד חולף?

הטרנד שהתחיל כבוש את עולם האירועים הוא הזמנות דיגיטליות, בין אם מדובר בחתונה/ בר מצווה או כל אירוע אחר הביקוש לזה גדל ואם אתם כאן, סימן שכבר שמעתם על זה, אבל מה בעצם כל כך מיוחד הטרנד הזה, מה ההבדל בינן לבין ההזמנות המסורתיות ולמה לא מדובר הטרנד חולף אלא משהו שכאן כדי להישאר?

 

1. נגישות - היתרון הגדול ביותר שיש להזמנות הדיגיטליות הוא הנגישות, ברגע שקיבלתם הזמנה דיגיטלית בוואטספ היא נשמרת אצלכם בפלאפון וכל מה שנשאר לעשות זה לשלוף אותה ברגע שיוצאים לאירוע, אין צורך להיזכר איפה שמנו אותה או להתחיל להתקשר לכל האנשים שאתם מכירים כדי לבקש את הפרטים ולכן האורחים שלכם ישמחו לקבל את ההזמנה באופן דיגיטלי.

2. זמן - זמן ושוב זמן - התהליך שעוברים בהזמנות הוא כזה - הליכה לבית הדפוס, עיצוב ההזמנה, הדפסה, כיתוב שמות המוזמנים על המעטפות, וחלוקה לפי קבוצות וכמובן המירוץ בין בית לבית ולהעביר לכולם את ההזמנות, או לשלוח בדואר (שזה בפני עצמו דורש כמות לא מובטלת של זמן), תהליך שלוקח בין שלושה שבועות לחודש בזמן הכי לחוץ של החתן והכלה, לעומת זאת, תהליך ההזמנה הדיגטלית לוקח בין רבע שעה לשלושה ימים, חיסכון מטורף של זמן, כסף ולחץ ואנרגיות שללא ספק יהיה אפשר לנצל לדברים אחרים (ולא חסר דברים).

3. איכות - האמת שגם הזמנה רגילה אפשר לשלוח בוואטספ לכל המוזמנים, אבל ההבדל בינה לבין הזמנה דיגיטלית היא האיכות, הזמנה דיגיטלית מגיעה כסרטון, עם עיצוב ומוזיקה מדויקים לטעם שלנו שיוצרים תחושה של עומק בזמן שצילום הזמנה רגילה מוריד מהטאצ' שעשינו ויוצר תחושה חד מימדית ובעצם בסופו של דבר די מבזבז את העבודה הקשה שכרוכה בתהליך ההזמנה הרגילה.

4. כסף וכאב ראש - הזמנות דיגיטליות הרבה יותר זולות מהזמנה מסורתית והתשלום הוא עבור העיצוב בלבד, אין צורך כאן בהתעסקות בסוג הנייר, גודל ההזמנה, סוג המעטפה וכ'ו ולכן יש כאן חיסכון גם של כסף וגם כאב ראש שכרוך בריבוי הבחירה.

5. חסכון סביבתי עצום - מישהו פעם חשב מה קורה להזמנות שלנו ברגע שהחתונה נגמרת? כן, הן הולכות לפח, מיליארדי עצים נכחדים בשנה רק בשביל לספק לנו הזמנות זתוך זמן קצר יזרקו לזבל כשאתם מזמינים הזמנות דיגיטליות אתם תורמים לסביבה, אתם מצילים את העולם שלנו.

אז למה אנחנו חושבים שלא מדובר בטרנד חולף? העולם לא צועד אחורה אלא רק ממשיך בצעדי ענק קדימה, כבר היום רוב בני האדם עם פלאפון ועל אחת כמה וכמה וואטסאפ, אפילו הדור המבוגר כבר למד להשתמש בכלי הזה ובעצמו מעביר מליוני הודעות בכל יום, הזמנות דיגיטליות מסמלות את הקידמה אבל יותר מזה, הן מונות כל כך הרבה יתרונות של כסף, זמן ונגישות שמהוות חלק מהותי בתכנון חתונה וכשזה מצטרף להצלת הסביבה זה רק מעצים את הצורך בזה.

יש לכם שאלות לגביי הפוסט?
שלחו לנו הודעה 👇

תשאלו אותנו

כתבות נוספות

5 נק׳ חשובות ליום המיוחד

יש המון ארגונים משמעותיים במהלך יום החתונה שרוב תשומת הלב שלנו מרוכזת בהם; איפור ושיער, צילומים ועוד.. אספנו לכם רשימה של דברים..

הזמנות דיגיטליות או רגילה?

הטרנד שהתחיל כבוש את עולם האירועים הוא הזמנות דיגיטליות, בין אם מדובר בחתונה/ בר מצווה או כל אירוע אחר הביקוש לזה גדל ואם אתם..

הודעות הפצה לאורחים ב-SMS

שליחת הודעות הפצה ב-SMS איך עושים את זה נכון?